«شورای همکاری رسانه‌های صنعت پتروشیمی ایران» اعلام موجودیت کرد

شورای همکاری رسانه‌های صنعت پتروشیمی ایران با هدف هم‌افزایی، ارتقای سطح اطلاع‌رسانی و ایجاد همگرایی در روایتگری تخصصی صنعت پتروشیمی و رفع مشکلات فعالین این حوزه، به طور رسمی اعلام موجودیت کرد.

به گزارش روابط عمومی، این شورا با محوریت همگرایی رسانه‌های تخصصی و افزایش نقش رسانه در توسعه پایدار صنعت پتروشیمی تشکیل شده است.

هدف اصلی آن، همگرایی فعالین رسانه ای واقعی این صنعت، رفع مشکلات فعالین این حوزه، تحلیل روندها و کمک به گفتمان‌سازی در حوزه انرژی و صنایع پایین‌دستی عنوان شده است.

اعضای هیأت مؤسس شورای همکاری رسانه‌های صنعت پتروشیمی علی چاروسائی، اسماعیل طرفی و سیدسینا نکونظر آزاد هستند.

این شورا قصد دارد با برگزاری نشست‌های تخصصی، انتشار گزارش‌های مشترک و توسعه همکاری‌های بین‌المللی، سهم رسانه در ارتقای جایگاه جهانی صنعت پتروشیمی کشور را تقویت کند.

مشاهده مطالب زیر به شما پیشنهاد میشود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *